Wednesday, February 4, 2009

yes darl..

nyamuuuukkkk!!!!! bodoh kau nyamuuuuuuuukk!!!!
da la suke isap darah aku...
ape masalah kau...??
ade aku kacau idop kau ke?
ade aku gi bunuh anak bini kau ke...(owh yaa!!!! bru terigt..ade..hehehe)
kunk aku spray kunk...
tiap2 mlm kau menjamu selera gn darah ku..
da la x bayar gaji..
mkn free je...
pantang btol aku tido je ko gget aku..
saket tau..
da la gatal...
nyamuuukkk lesbian plak tuuu...

f.y.i : only female mosquito sucks human bloods and the male mosquito sucks the juice of fruits...(edit by national geography)

aaaaaaaaa........leave me alone.....
huhuhu...


coz i know u can keep a secret too

3 comments:

tazo said...

haha...nia nia...
jgn gado ngan nyamuk lah

BABYBOO said...

aku pon tak suka nyamuk~bengang gle kalo dorg buat serang hendap~rasa nak bakar je umah!

niaa azizan said...

amboi..melampau nye nk bakar uma..
nanti kau jgk yg rugi..
tinggal sebatang kara...
eh cilap..
sehelai sepinggang..
kekeke